[Request] New Skyrim Save Editor | Xbox 360

Save 2 - Prisoner Skyrim 00.05.47.rar (2.3 MB)
this should work for you @Supersporkk if not please let me know(my 360 isnt hooked up righ tnow so i cant test)

I tried modding a borderlands t

What do you mean?

Only sent half the message by mistake

I was just saying I’m a bit of a noon when it comes to modding. for example I tried modding a borderlands save without experience once but if I even scrolled over it my Xbox wood freeze

I have a pre-modded skyrim save floating around here, if you are looking for one.

How would I get it?

I’ll find the link to the post, and the download is in it

2 Likes

Thanks dude this is realy help full , I’m just bummed I have to wait till Friday to download/use

just downloaded it , smiley:about to try it out :smiley:

obrigado Hawk já baixei seu save e vai ser de grande ajuda :grin: , eu to a dias tentando colocar um trainer ou um mod que funcione na minha versão de skyrim (34F5B6C3:base version 00000002) , minha primeira opção era achar um save editor pra poder modificar minhas habilidades no jogo , porém depois de algum tempo procurando percebi que não existia , depois disso tentei de tudo , e tudo que eu queria era poder ter um save modificado com meu próprio personagem criado , não apenas baixar o save zerado de outra pessoa da internet , eu nem sei como achei esse fórum e o seu comentário mas agradeço de verdade , valeu apena ter quebrado a cabeça todos esses dias , um abraço daqui do brasil amigo :hugs: fique bem onde quer que você esteja :grinning:

1 Like

Glad i could help in some way